Bericht aan key account
Beste klant,
Laat mij toe u eerst nog eens welgemeend te danken om ons nu al 6 jaar uw bestellingen toe te vertrouwen. Wij zijn oprecht fier dat wij klanten als u hebben.
DESCRIBE
De laatste weken hebben wij gemerkt dat u vaak uw wekelijkse bestelling op vrijdagnamiddag nog aanpast. Wij begrijpen uiteraard dat er gebeurtenissen zijn waardoor dit noodzakelijk is.
EXPRESS
We vinden het wel erg dat wij uw bestelling hierdoor een aantal keer niet tijdig konden leveren.
SPECIFY
Als leverancier willen wij uw bestelling graag op tijd leveren, wat vermoedelijk ook voor u zeer belangrijk is. De aanpassingen die op vrijdagnamiddag nog gebeuren, zorgen er echter voor dat de afgesproken levertermijn voor ons onhaalbaar wordt. Dat wilde ik met dit bericht even laten weten.
CONSEQUENCE
Als u ervoor kan zorgen dat er na donderdagavond geen aanpassingen meer komen, dan kunnen wij garanderen dat u op maandag uw bestelling correct en tijdig ontvangt.
Alvast dank om hiermee rekening te willen houden.
Voor verdere vragen of opmerkingen staan wij steeds tot uw beschikking.
Hoogachtend,
Jan Smits